یک راه سالم به آغوش احساسات بزرگ: آن را به درختان

یکی از مهم ترین چیزهایی که شما می توانید به یک زندگی معنی دار و با ارزش زندگی پر از نشاط است به اصلاح احساسات خود را. هنگامی که شما خود را اصلاح احساسات شما نجات خود را از بی حس و کشنده حالت “خوب” و از وابستگی به الکل, مواد مخدر, مواد غذایی, خرید و شماری دیگر اعتیاد به بیشتر احساس زنده است.

بسیاری از ما زندگی در یک فرهنگ قطع از احساسات به خصوص آنهایی که مثل غم و خشم و ترس و شادی است. این می تواند آن را کاملا دشوار است برای اصلاح آنها. اگر شما برای باز کردن به کسی است که از قطع یا نه راحت با احساسات شما به احتمال زیاد برای دریافت حکم, تحلیل, تلاش برای تشویق شما و یا مشاوره به جای حمایت از به سادگی با احساسات خود را احساس می کنید آنها را اصلاح و آنها را به عنوان بخشی از تمامیت و کشف نیاز به آن نقطه.

به تازگی من مشغول به کار با بازپس خشم و غضب. این احساسات دشوار است برای من به اصلاح به آنها نه احساسات که بیان شد با خیال راحت در طول دوران کودکی من است. علاوه بر این هر چند من چندین همدلی رفقا من اعتماد می تواند برای حمایت از من با خشم و غضب آن را همیشه آسان نیست برای پیدا کردن محیط مناسب برای کشف کسانی که احساسات. بنابراین گاهی اوقات من را به خشم و غضب به درختان.

من که در این جنگل فوق العاده است ظرف برای خشم و غضب. در واقع من هنوز برای پیدا کردن یک احساس است که جنگل شد قادر به دریافت خواهید کرد. آن را بسیار قدرتمند برای من به طور فیزیکی و با صدای بلند با من خشم بنابراین من پیدا کردن یک محل در یک جنگل به خودم. و سپس پیدا کنم بسیار محکم درخت و فشار در برابر آن را به عنوان سخت به عنوان من می خواهم به من بگو یا داد همه کلمات و صداها من نیاز به بیان. آن را مانند کودک درون من است که در نهایت آزاد از برگزاری در انرژی بسیار احساسی در حالی که هنوز احساس پشتیبانی و متصل به زندگی است. اغلب این منجر به یک فرایند هایی به خصوص وقتی وصل میشم به من نیاز دارد و من پس از آن در آغوش درخت به عنوان من گریه دور. من معتقدم این فرایند کمک می کند تا کودک درون من یاد بگیرند که وجود دارد این است که یک ظرف بزرگ به اندازه کافی برای همه احساسات و نیازهای خود را.

گاهی اوقات آن را بیش از حد بسیار سریع; گاهی اوقات چندین دور از فشار دادن با خشم یا عصبانیت و بغل کردن در حالی که گریه. من همیشه احساس انرژی و سپاسگزار پس از آن و عشق به پیدا کردن راه های مختلف برای قدردانی من به جنگل. اغلب الهام یا ایده خلاق به شرح زیر من را از جنگل.

این است تنها راه برای پس گرفتن احساسات; این فقط یکی از راه های که من لذت بردن از. اگر شما احساس می کنید الهام گرفته از آن را امتحان کنید توصیه میکنم از این مراحل است که احساس می کنید برای شما مناسب است. شما ممکن است بخواهید به فشار بدون هیچ گونه صدا یا کلمات. شاید شما می خواهید برای شروع با فشار دادن با سوزش و یا نا امیدی. و یا شما ممکن است بخواهید سعی کنید از گفتن برخی از چیزهایی که شما هرگز می گویند اما همیشه می خواستم به. شاید این است که در راه حق را برای شما و چه احساس خوبی به شما این است که یک درمانگر ماهر پشتیبانی شما. بدون در نظر گرفتن چگونه شما در مورد بازپس احساسات آن بسیار مهم است برای انجام این کار در راه است که احساس می کند مناسب و امن برای شما و است که امن برای همه است.


مستقر در ونکوور, بریتیش کلمبیا, Eric قهقهه است CNVC خبره بدون خشونت ارتباط مربی با آموزش های گسترده ای در میان فردی نوروبیولوژی و نظریه دلبستگی. برای بیش از ده سال اریک به اشتراک گذاشته است شور و شوق خود را برای کمک به مردم ایجاد روابط موفق خود را از طریق تجربی و اهل تفریح و بازی, کارگاه های آموزشی, خلوت, دوره ها و درگیری های زبان. اریک ترکیبی از خشونت پرهیزی در ارتباطات بین فردی نوروبیولوژی و نظریه دلبستگی به منظور ارائه اطلاعات جامع و مهارت های لازم برای ایجاد روابط بزرگ. اریک ارائه می دهد کارگاه های آموزشی و keynotes برای سازمان ها و کنفرانس ها.

پیدا کردن اریک وبلاگ–جایی که قلب با جاده–و بیشتر در مورد کار خود را در roadtocompassion.com یا facebook.com/RoadtoCompassionNVC.

اریک نویسنده از دیدار با من در سخت-به-عشق مکان: قلب و علم رابطه موفقیت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>